امروز ازون روزاییه که نمیدونم چمه...دستو دلم به هیچ کاری نمیره....دوست دارم فقط یه گوشه ی دنج دراز بکشم و به سقف خیره بشم، اگه سر و صدای پسرا بذاره :(...